امکانات کم نظیر فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی که باید ببینید!

خرید اینترنتی چند سالی است که در ایران رونق گرفته است و به همین خاطر ما فروشگاه های اینترنتی متنوعی را می بینیم که ظهور کرده اند و به خرید و فروش انواع محصولات خود به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم می کنند. یکی از فروشگاه های اینترنتی که در این میان به چشم می آید، فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی است که به صورت تخصصی اقدام به خرید و فروش انواع فرش و منسوجات مرتبط می پردازد.

در خرید از فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ما یک سری از امکاناتی را باید داشته باشیم که بتوانیم با استفاده از آن به خرید اینترنتی راحت و بی دردسر بپردازیم.

در فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی علاوه بر امکاناتی که باعث افزایش سرعت و سهولت خرید برای ما می شوند، یک سری مزیت هایی هم وجود دارند، همچون:

  •         وجود قیمت های ارزان تر نسبت به فروشگاه ها و نمایشگاه های حضوری
  •         صرف هزینه های جانبی کمتر برای دسترسی به فروشگاه اینترنتی
  •         راحتی و سرعت بیشتر
  •         دایر بودن فروشگاه به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی

امکانات بی نظیر فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فرش ماشینی یکی از کالاهای مورد نیاز در بین مردم می باشد که هر چند سال یکبار نیازمند تعویض می باشد. برخی هم برای رفتن به خانه های جدید و یا ویلاهای خود نیازمند این هستند که فرش بخرند. اما چگونه می توان بدون دردسر فرش ماشینی خرید؟ چگونه می توان بین کالا های موجود در یک فروشگاه مقایسه ایجاد کرد؟ چگونه می توان بدون حمل پول و یا جابجایی خرید انجام داد؟

همه اینها سوالاتی است که ذهن شما را به سمت یک خرید آسان می برند که از نظر ما این نوع خرید، خرید اینترنتی خواهد بود. و اما امکاناتی که برای راحت تر خرید کردن شما در این میان دیده می شود، چیست؟

امکانات یک فروشگاه اینترنتی عبارتند از :

·        وجود بی نهایت محصول با تنوع بالا در سایت فرش ماشینی

یکی از ویژگی های بارز فروشگاه های اینترنتی، تنوع بالای محصولات است. شما اگر بخواهید به یک فروشگاه حضوری بروید، نهایتا بیش از یک مقدار خاصی نمی توانند فرش برای شما به عرصه نمایش بگذارند، چرا که محدودیت مکانی در این فروشگاه ها دیده می شود و همچنین نگهداری این همه فرش برای آنها سخت و هزینه بر خواهد بود.

اما در فروشگاه های اینترنتی به این خاطر که فضای میزبانی به صورت مجازی است، هر چقدر که تولیدکننده بخواهد می تواند برای شما می تواند محصول بر روی فروشگاه خود بارگذاری نماید و این امر سبب می شود تنوع محصولات در سایت های فروش فرش بسیار بیشتر از فضاهای واقعی باشد.

هر محصول در کنار انواع رنگ بندی آن داخل هر فروشگاه مشاهده می شود و شما می توانید این محصولات را در کنار یکدیگر ببینید و هر کدام که مورد پسندتان بود، خریداری نمایید.

·        انتخاب نحوه پرداخت وجه محصول در فروشگاه فرش

به هر صورت که بخواهید می توانید پرداخت وجه محصولات خود را انجام دهید. در فروشگاه های اینترنتی و به خصوص فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی این امکان برای مشتریان فراهم شده است که بتوانند با استفاده از انواع روش های پرداخت، هزینه محصول به علاوه هزینه حمل آن را بپردازند.

با این کار شما می توانید به هر روشی که توانایی آن را در همان لحظه داشتید، پرداخت را انجام دهید. مثلا اگر نمی خواهید پرداخت را به صورت اینترنتی انجام دهید، می توانید گزینه پرداخت درب منزل را انتخاب نمایید و محصولات شما بعد از اینکه به درب منزل رسیدند، هزینه آن را به وسیله کارتخوان های سیار و یا به صورت نقد پرداخت نمایید.

در روش پرداخت اینترنتی هم می توانید با داشتن رمز دوم پویا، خرید های خود را انجام دهید و محصولات را تحویل بگیرید.

·        استعلام سریع فروشگاه آنلاین فرش ماشینی

شما می توانید در سریعترین زمان ممکن، فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را که میخواهید برای خرید فرش به آن اعتماد داشته باشید، استعلام بگیرید. این کار به وسیله نماد اعتماد الکترونیکی صورت خواهد گرفت. نماد اعتماد الکترونیکی یک مجوز فعالیت برای فروشگاه ها و سایت های معتبر است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می شود.

این جواز به صورت یک تصویر لینک دار در اختیار فروشگاه ها قرار داده می شود که مشتریان می توانند با کلیک کردن بر روی آن، به صفحه اطلاعات فروشگاه و کسب و کار دسترسی داشته باشند و اطلاعات آن را با اطلاعات درج شده در فروشگاه اینترنتی تطابق دهند و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند.

·        تحویل فرش ماشینی درب منزل

شما هر کالایی که بخواهید بخرید، هزینه و زحمت حمل کردن آن کالا بعد از خرید بر عهده خودتان خواهد بود، مگر اینکه خرید شما به صورت اینترنتی باشد. در خرید اینترنتی حمل و نقل محصولات برای ارسال به مقاصد خریدار، از صفر تا صد بر عهده خود فروشگاه و کسب و کار خواهد بود.

البته در خیلی از فروشگاه های اینترنتی هم هزینه ارسال فرش رایگان است و این یعنی فرش شما بدون هیچ هزینه و دردسری به درب منزل یا محلی که میخواهید فرش را پهن کنید، ارسال خواهد شد.

·        امکان مقایسه محصولات در سایت فرش ماشینی

شما می توانید محصولات مختلف موجود در سایت را با یکدیگر مقایسه کنید و این یکی از مهمترین مزیت هایی است که در فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی دیده می شود، اما در فروشگاه های حضوری کمتر می بینید. هر محصولی را که بخواهید مقایسه کنید، می توانید این کار را انجام دهید، چون قسمتی وجود دارد که شما با اضافه کردن دو یا چند محصول می توانید بین آنها مقایسه ببینید و اینکه مثلا در حوزه فرش، هر کدام دارای چه جنس نخ و یا چه تعداد شانه ای هستند.

·        امکان فیلتر کردن نتایج محصولات

از دیگر امکانات فوق العاده در فروشگاه های اینترنتی این است که می توانید یک فیلتر بسازید و محصولات خود را بر اساس این فیلتر مشاهده کنید. مثلا می خواهم فرش ماشینی دارای این تعداد شانه، این تعداد تراکم، این نوع نخ و این بازه قیمت باشد باید گزینه های آن را در بخش فیلتر نتایج فعال نمایم و سپس محصولات بر اساس این فیلتر بندی، مرتب شده و به شما نمایش داده می شوند.